Livrare gratuita pe tot site-ul
Coșul meu
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

Prin validarea achizițiilor, veți fi debitat pentru suma comenzii dvs.

În rezervare


total des produits lei
Code -  lei
Pretul total) lei

Plasați comanda Continua cumparaturile

sau

CGV
Hoortrade


 Descarcă PDF

Prezentele condiții generale de vânzare (denumite în continuare "CGV") sunt oferite de HOORTRADE, o societate pe acțiuni simplificată cu un capital social de 7.500 de euro, înregistrată la Registrul Comerțului și al Societăților din Lyon sub numărul 878 143 601 și al cărei sediu social este situat la 83/85 boulevard du parc de l'Artillerie din LYON (69007) (denumită în continuare "HOORTRADE").

Prin intermediul site-ului său de internet disponibil la următoarele adrese URL www.casanoov.fr/ - www.casanoov.be/ - www.casanoov.it/ - www.casanoov.es/ - www.casanoov.de/ - www.casanoov.nl/ - www.casanoov.pl/ - www.casanoov.lu/ - www.casanoov.pt/ - www.casanoov.at/ - www.casanoov.ie/ - www.casanoov.dk/ - www.casanoov.fi/ - www.casanoov.se/ - www.casanoov.co.uk/ - www.casanoov.cz/ - www.casanoov.gr/ - www.casanoov.hr/ - www.casanoov.hu/ - www.casanoov.lt/ - www.casanoov.lv/ - www.casanoov.ro/ - www.casanoov.si/ - www.casanoov.sk/, denumit în continuare "Site-ul"), HOORTRADE oferă spre vânzare produse dedicate atât amenajărilor interioare, cât și amenajărilor exterioare (denumite în continuare "Produsele"), oricărui cumpărător, persoană fizică, care acționează în scopuri care nu intră în cadrul activității sale profesionale și care are domiciliul pe teritoriul francez sau într-un stat membru al Uniunii Europene (denumit în continuare "Clientul").

Fiecare Client recunoaște că a luat cunoștință, într-un mod lizibil și inteligibil, de prezentele CGV, precum și de toate informațiile necesare pentru executarea prezentelor, în conformitate cu articolele L.111-1 la L.111-8 și L.221-5 din Codul Consumatorului, înainte de încheierea oricărui contract cu HOORTRADE.

1.APLICAREA ȘI EXECUTAREA TAXEI PE VALOAREA ADĂUGATĂ

  • 1.1 Prezentele CGV se aplică, fără restricții sau rezerve, oricărei comenzi de produse plasate pe site de către client.
  • 1.2 Scopul acestor CGV este de a defini condițiile de comandă a Produselor pe Site și drepturile și obligațiile respective ale fiecăreia dintre părți în legătură cu furnizarea de Produse.
  • 1.3 Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel în scris, prezentele CGV prevalează asupra oricăror clauze contrare care rezultă din condițiile generale elaborate anterior și publicate pe Site. Acestea se aplică cu excluderea oricărui alt acord.
  • 1.4 Prezentele CGV sunt considerate ca fiind parte integrantă și esențială a contractului încheiat între HOORTRADE și fiecare dintre Clienții săi. Acestea sunt accesibile în orice moment pe Site.
  • 1.5 Prezentele CGV sunt notificate în mod sistematic Clientului în momentul validării comenzii, ceea ce implică acceptarea deplină și fără rezerve a acestor CGV. Această acceptare constă în bifarea căsuței corespunzătoare prevăzută în acest scop. Marcarea acestei căsuțe se consideră că are aceeași valoare ca o semnătură manuscrisă a Clientului.
  • 1.6 HOORTRADE își rezervă dreptul de a modifica și/sau adapta în orice moment prezentele CGV. În acest caz, numai versiunea în vigoare în ziua comenzii pe Site-ul web este valabilă pentru Client.
  • 1.7. Faptul că HOORTRADE nu se prevalează, la un moment dat, de oricare dintre dispozițiile prezentelor CGV nu va fi interpretat ca o renunțare la dreptul său de a face acest lucru la o dată ulterioară.
  • 1.8 HOORTRADE invită fiecare Client să citească cu atenție prezentele CGV, să le tipărească și/sau să le salveze pe orice suport durabil, înainte de a proceda la o comandă de Produse pe Site.

2CREAREA/ÎNREGISTRAREA UNUI CONT PERSONAL DE CLIENT

  • 2.1 Crearea și/sau deținerea unui cont personal de client este o condiție prealabilă necesară și obligatorie pentru validarea unei comenzi de Produse pe Site.
  • 2.2 Clientul poate crea un cont personal:
    • La prima sa vizită pe Site sau în orice alt moment în timpul unei vizite ulterioare pe Site, utilizând fila prevăzută în acest scop și accesibilă pe toate paginile Site-ului.
    • La plasarea unei comenzi pe Site, după ce a ales Produsele pe care dorește să le comande și a validat "Coșul" său.
  • 2.3 Pentru a-și crea contul personal, Clienții trebuie să completeze toate informațiile solicitate în ceea ce îi privește, precizându-se că orice creare incompletă a contului nu va fi validată. Identificarea aleasă de Client nu poate fi modificată. În caz de eroare, Clientul trebuie să recreeze un cont, precizându-se că nu este posibil transferul de date de la un cont la altul.
  • 2.4. HOORTRADE nu poate fi considerată responsabilă pentru orice eroare comisă de Client în e-mailul său, care are ca rezultat faptul că acesta nu primește comunicări din partea HOORTRADE referitoare la urmărirea comenzii sale.

3. PLASAREA UNEI COMENZI PE SITE

  • 3.1 Toate comenzile pentru Produse trebuie plasate prin intermediul Site-ului. HOORTRADE se străduiește să furnizeze imagini și descrieri cât mai fidele posibil față de Produse. Cu toate acestea, întrucât aceste imagini și texte ilustrative nu sunt contractuale, Clientul nu poate trage HOORTRADE la răspundere.
  • 3.2. HOORTRADE nu acceptă comenzi pentru produse personalizate care nu sunt prezentate pe Site.
  • 3.3 Cu condiția ca acest lucru să fie propus în mod expres de HOORTRADE pe Site, Clientul poate :
    • Precomanda un Produs care nu mai este în stoc și care este în curs de reaprovizionare.
    • Commander un Produit en stock. Să comande un Produs care se află în stoc.
    În aceste două cazuri, Clientul trebuie să achite întreaga valoare a comenzii pe Site în momentul comenzii sau al precomandării.
  • 3.4. Clientul alege direct pe Site Produsul sau Produsele pe care dorește să le comande și poate, în orice moment, să acceseze pagina "Coșul meu" pentru a vizualiza Produsele selectate și a le valida în vederea plasării comenzii.
  • 3.5 Clientul trebuie, în orice caz, să se conecteze la contul său personal, dacă nu a făcut acest lucru anterior, sau să creeze un cont pentru a plasa o comandă pe Site. În momentul finalizării comenzii, Clientul va trebui să furnizeze informații suplimentare, în special în ceea ce privește numărul său de telefon pentru a facilita programarea unei întâlniri pentru livrarea Produselor, precum și adresa de livrare și de facturare a comenzii sale. În acest sens, Clienții nu pot solicita livrarea Produselor comandate într-o altă țară decât cea în care și-au creat contul personal. Anumite orașe sunt excluse de la livrare (a se vedea anexa 2 la prezentele CGV). În orice caz, toate comenzile trebuie să fie completate în mod corespunzător și să conțină informațiile strict necesare pentru comandă. Clientul este responsabil pentru veridicitatea, acuratețea și relevanța datelor furnizate. HOORTRADE nu poate fi trasă la răspundere pentru orice întârziere în livrare datorată unei adrese de livrare inexacte sau incomplete.
  • 3.6. Clientul va putea să facă modificări, corecturi, completări sau chiar să își anuleze comanda, până la validarea acesteia pe pagina de rezumat a comenzii, înainte de efectuarea plății.
  • 3.7 Înainte de a-și valida comanda, Clienții trebuie să citească prezentele CGV și să le accepte în totalitate și fără rezerve.
  • 3.8 După validarea comenzii și a detaliilor de livrare, Clientul trebuie să aleagă metoda de plată a comenzii sale în spațiul rezervat în acest scop, să adauge un eventual cod de reducere pe care îl are și apoi să confirme plata.
  • 3.9 Contractul este definitiv încheiat între HOORTRADE și Client odată ce acesta din urmă a primit confirmarea comenzii. Această confirmare a comenzii conține prezentele CGV în format PDF. Comanda definitivă nu poate fi anulată, în totalitate sau parțial, de către Client, cu excepția cazului în care este exercitat dreptul de retragere prevăzut la articolul 7. În consecință, în cazul unei erori în comandă sau al unei comenzi duplicat, Clientul trebuie să contacteze HOORTRADE, care poate permite anularea comenzii înainte de livrare. În acest caz, costurile de retragere specificate la alineatul 7 vor fi suportate de către Client.
  • 3.10 Orice solicitare referitoare la o comandă trebuie trimisă către HOORTRADE prin intermediul formularului de contact dedicat în acest scop pe Site, accesibil prin intermediul contului personal al Clientului.

4.PREȚURI ȘI CONDIȚII DE PLATĂ

PREȚURILE PRODUSELOR

  • 4.1. Accesul la Site și prezentarea Produselor este gratuit. Numai comanda unuia sau mai multor Produse va face obiectul plății de către acesta din urmă.
  • 4.2 Prețurile aplicabile sunt cele valabile în ziua în care Clientul plasează comanda pe Site.
  • 4.3 Prețurile Produselor și orice costuri suplimentare asociate comenzii sunt indicate, într-un mod clar și inteligibil, în rezumatul comenzii. Înainte de a plasa comanda, Clientul trebuie să confirme acest rezumat.

CONDIȚII DE PLATĂ

  • 4.4 Prețurile vor fi facturate pe baza tarifelor în vigoare la momentul plasării comenzii. O factură care rezumă toate produsele comandate de Client și costurile respective va fi trimisă în mod sistematic Clientului.
  • 4.5. Clientul va plăti prețul comenzii sale, direct pe Site, în conformitate cu metoda și opțiunea de plată selectată la plasarea comenzii și în conformitate cu procesul prevăzut în acest scop. În funcție de țara de reședință a Clientului, HOORTRADE oferă diferite metode de plată:

    • În cazul plății unei comenzi sau precomandă cu CB/Mastercard/Visa/Paypal/ SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE, Clientul este debitat în momentul în care comanda sau precomanda este plasată.
    • În cazul plății pentru o comandă sau precomandă cu soluția de plată în 3 rate sau 4 rate cu cardul de credit, serviciu oferit de ALMA (compania Alma SAS), situată la adresa 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine și inregistrat la RCS Nanterre sub numarul 839 100 575, Clientul este debitat imediat pentru prima plata lunara la plasarea comenzii sau precomanda. În funcție de soluția aleasă, plățile lunare vor fi deduse în fiecare lună, la data aniversară a semnării contractului de vânzare, până la rambursarea integrală determinată la momentul validării comenzii. HOORTRADE nu acționează în niciun fel în calitate de creditor în sensul articolului L.311-1 din Codul Consumatorului. Orice refuz de a acorda credit de către Alma pentru o comandă poate duce la anularea acesteia. Orice reziliere a T&C care leagă Clientul și HOORTRADE are ca rezultat rezilierea T&C sau a contractului de credit dintre Alma și Client. Plata în trei/patru rate este disponibilă prin intermediul partenerului nostru Alma. Securitatea plăților este asigurată de ALMA și de furnizorii săi de servicii. Toate plățile sunt protejate de 3D Secure. Suma achizițiilor: doar achizițiile între 50 EUR și 4.000 EUR sunt eligibile pentru plată cu Alma Taxe: Prin plata in mai multe rate cu Alma, Clientul plateste comisioane legale de administrare care sunt indicate in momentul plasarii comenzii. Alma este administrator de teleplăți și emite un certificat electronic care va servi drept dovadă a sumei și datei tranzacției în conformitate cu prevederile articolelor 1316 și următoarele din codul civil
  • 4.6 Clientul este informat că HOORTRADE utilizează un sistem de plată securizat gestionat de CHECKOUT și PAYPAL.
  • 4.7 Neplata până la data scadentă va duce automat, fără notificare prealabilă și de drept, la suspendarea sau invalidarea comenzii Clientului, fără a aduce atingere oricărei alte acțiuni.

OFERTĂ SPECIALĂ ȘI CODURI PROMO

  • 4.8 Ofertele speciale, codurile promo și reducerile prezentate pe site sunt, în principiu, valabile cât timp sunt vizibile. Site-ul își rezervă dreptul de a încheia astfel de oferte în orice moment.
  • 4.9 Cu excepția cazurilor, codurile promo sunt valabile o singură dată pe comandă. Pentru ca codul să fie validat în momentul achiziției, consumatorul trebuie să respecte condițiile necesare pentru ca codul promo să poată fi aplicat: preț minim, articol selectat, numărul de articole, data de valabilitate etc.
  • 4.11 Validarea comenzii și plata înseamnă că consumatorul este de acord cu prețul. Consumatorul nu poate în niciun caz solicita rambursarea pentru codul de reducere neaplicat după plată. Nu se va efectua nicio rambursare dacă consumatorul confirmă comanda fără ca codul de reducere să fi fost luat în considerare. Condițiile de utilizare, valabilitatea și valoarea cupoanelor și codurilor promo sunt variabile.

5. LIVRARE PRODUSE

  • 5.1. Produsele comandate pe Site sunt livrate cu toate instrucțiunile de utilizare și instalare corespunzătoare. Aceste documente pot fi, de asemenea, trimise Clientului la cerere. Clientul este informat prin prezenta că, în cazul unei comenzi pentru un Produs livrat în mai multe pachete, instrucțiunile corespunzătoare sunt incluse doar într-unul dintre pachetele livrate.
  • 5.2. Clientul este informat că produsele sunt livrate de către un transportator autorizat. Livrarea este gratuită.
  • 5.3 Cu excepția cazului în care se specifică altfel pe Site în timpul procesului de comandă sau în descrierea Produselor comandate (în special în cazul unei rezervări sau al unei precomandări a unui Produs), HOORTRADE se angajează să expedieze respectivele Produse în termen de 72 de ore lucrătoare de la confirmarea comenzii. Termenele de livrare anunțate pe Site sunt în conformitate cu practicile transportatorilor noștri autorizați. În orice caz, Produsele comandate vor fi livrate în termen de maximum treizeci (30) de zile de la încheierea contractului sau în termenul convenit cu Clientul. Precomenzile permit Clientului să rezerve stocul de produse pe măsură ce acestea sosesc.
  • 5.4 Livrarea are loc la adresa indicată de Client. HOORTRADE nu are posibilitatea de a modifica adresa după validarea comenzii. Orice absență a Clientului la întâlnirea de livrare convenită cu transportatorul, inclusiv în cazul unei erori în adresa de livrare și/sau al unor dificultăți în contactarea Clientului, va echivala pentru HOORTRADE cu un refuz al Clientului de a intra în posesia Produselor. Într-un astfel de caz, HOORTRADE va avea dreptul de a factura Clientului toate sau o parte din costurile suplimentare asociate cu necesitatea de a efectua o nouă livrare a Produsului (Produselor), despre care Clientul va fi fost informat în prealabil.
  • 5.5 În cazul în care Clientul nu preia livrarea Produsului (Produselor) comandat (comandate), fără ca HOORTRADE să primească vreo justificare, HOORTRADE își rezervă dreptul de a percepe Clientului penalități calculate în conformitate cu tabelul de taxe de returnare 7.7).
  • 5.6 La livrare, Clientul trebuie să verifice imediat numărul de colete livrate și starea acestora. Clientul poate refuza un colet în momentul livrării dacă observă orice anomalie privind livrarea (deteriorare, colet deteriorat sau deschis, Produse rupte sau deteriorate etc.). În cazul în care un colet lipsește în timpul livrării, Clientul trebuie să indice acest lucru pe nota de livrare, menționând numărul de referință al coletului lipsă, și să intre în posesia celorlalte colete. În cazul în care Produsul (Produsele) comandat(e) de către Client a (au) fost deteriorat(e) în timpul transportului până la locul de livrare convenit sau dacă unul sau mai multe colete lipsesc, Clientul trebuie să formuleze orice rezervă utilă, precisă și motivată pe nota de livrare care îi este prezentată de către transportator în momentul livrării. Aceste rezerve trebuie să fie formulate clar și detaliat (menționarea coletelor lipsă sau deteriorate și a numărului respectiv din coletele livrate, descrierea problemei întâmpinate și a daunelor rezultate). Formulările generale, cum ar fi "sub rezerva deschiderii" sau "sub rezerva verificării sau inventarierii coletului" nu constituie rezerve precise și motivate, așa cum se așteaptă HOORTRADE, și nu au nicio valoare.
  • 5.7 Clientul este informat în mod corespunzător că nici transportatorul, nici HOORTRADE nu pot fi considerați responsabili pentru primirea coletelor de către o persoană mandatată de către Client și care ar accepta livrarea fără rezerve. În orice caz, HOORTRADE trebuie să fie informată despre o astfel de situație cât mai curând posibil pentru a putea contacta transportatorul în cauză și pentru a stabili ce măsuri trebuie luate cu privire la comanda livrată. În acest sens, Clientul este rugat să documenteze orice problemă întâmpinată (fotografie, comentarii pe bonul de livrare) pentru a facilita procesarea returului cu transportatorul. În absența unor rezerve formulate în momentul livrării, Clientul recunoaște că a primit Produse conforme cu comanda sa și în stare aparent bună, fără a aduce atingere dreptului Clientului de a se prevala ulterior de garanțiile legale aplicabile, sub rezerva îndeplinirii condițiilor necesare.
  • 5.8 În cazul în care coletul Clientului este returnat la HOORTRADE din cauza unei anomalii sau a unei deteriorări, HOORTRADE va contacta Clientul la primirea coletului returnat pentru a-l întreba cum să procedeze cu comanda. În cazul în care Clientul a refuzat din greșeală coletul, acesta poate solicita returnarea acestuia, plătind mai întâi costurile aferente noului transport, care îi vor fi comunicate. Aceste costuri trebuie achitate și în cazul comenzilor pentru care au fost oferite costuri de transport în momentul plasării comenzii.
  • 5.9. Orice întârziere a livrării în raport cu data sau perioada indicată Clientului la momentul comenzii sau, în absența indicării unei date sau perioade la momentul comenzii, mai mare de treizeci (30) de zile de la încheierea contractului poate duce la rezilierea vânzării la inițiativa Clientului, la cererea scrisă a Clientului prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, dacă, după ce a solicitat HOORTRADE să efectueze livrarea, Clientul nu s-a conformat. În acest caz, Clientului îi vor fi rambursate toate sumele plătite, cel târziu în termen de paisprezece (14) zile de la data la care contractul a fost reziliat. Această clauză nu se aplică în cazul în care întârzierea livrării se datorează unui caz de forță majoră.

6. INVENTARUL ÎNAINTE DE MONTARE

  • Après livraison de sa commande et avant toute sollicitation du service après-vente d’HOORTRADE, le Client doit s’assurer d’avoir vérifié l’intégralité des pièces contenues dans les colis livrés et ce, dans un délai maximal de quatorze (14) jours calendaires. Cette vérification complète est impérative afin de limiter les multiples recours au service après-vente d’HOORTRADE et ainsi permettre à HOORTRADE de répondre à la / aux demandes du Client formulées en une seule fois et dans les meilleurs délais. A défaut, les délais de réponse d’HOORTRADE pourront être rallongés.

7.DREPTUL DE RETRAGERE

  • 7.1. Clientul dispune de un termen de paisprezece (14) zile libere de la primirea Produselor pentru a-și exercita dreptul de retragere de la HOORTRADE, în conformitate cu condițiile legale în vigoare menționate în Codul Consumatorului, fără a fi nevoit să justifice vreun motiv sau să plătească penalități.
  • 7.2. În cazul în care Clientul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să informeze HOORTRADE cu privire la decizia sa de a se retrage din contractul încheiat prin trimiterea, înainte de expirarea perioadei menționate mai sus:
    • Cu ajutorul formularului atașat la prezentele CGV, în Anexa 1 și trimis fie prin poștă cu confirmare de primire, fie prin intermediul formularului de contact disponibil din zona de clienți a Site-ului.
    • Cu orice altă declarație explicită și lipsită de ambiguitate prin care își exprimă dorința de retragere (de exemplu, o scrisoare trimisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire).
  • 7.3. În orice caz, Clientul trebuie să indice în mod neechivoc și fără echivoc dorința de retragere.
  • 7.4 Atunci când HOORTRADE primește formularul de retragere completat corespunzător, va trimite Clientului, fără întârziere, o confirmare de primire a retragerii pe un suport durabil, la adresa de e-mail furnizată de Client la plasarea comenzii.
  • 7.5 Orice returnare a produselor de către client către HOORTRADE înainte de primirea unei confirmări de primire și/sau a unei confirmări scrise din partea HOORTRADE care să precizeze locația / locul la care trebuie returnat produsul, va fi refuzată de HOOTRADE și returnată expeditorului.
  • 7.6 În orice caz, Clientul va fi obligat să returneze Produsele către HOORTRADE sau către orice altă persoană desemnată de HOORTRADE, fără întârzieri nejustificate și cel târziu în termen de paisprezece (14) zile de la comunicarea deciziei sale de retragere. În orice caz, Clientul trebuie să returneze Produsul (Produsele) în cauză la HOORTRADE în ambalajul original, inclusiv instrucțiunile furnizate și/sau orice accesorii.
  • 7.7 În acest scop, și având în vedere natura Produselor, HOORTRADE oferă Clientului un serviciu de returnare a Produselor din cauza volumului și/sau greutății acestora.
    Costul de returnare a Produselor este compus dintr-un cost fix de 26,45 euro (TVA inclus) pe colet + costuri variabile în funcție de greutatea coletului (a se vedea tabelul de mai jos).
    GREUTATEA PACHETULUI PÂNĂ LA (în KG) COSTURI DE RETUR PE PACHET INCLUS TVA
    1 46,85 €
    2 47,75 €
    3 48,65 €
    4 49,56 €
    5 50,46 €
    6 51,36 €
    7 52,26 €
    8 53,17 €
    9 54,07 €
    10 54,97 €
    11 55,87 €
    12 56,78 €
    13 57,68 €
    14 58,58 €
    15 59,48 €
    16 60,39 €
    17 61,29 €
    18 62,19 €
    19 63,09 €
    20 64,00 €
    21 64,90 €
    22 65,80 €
    23 66,70 €
    24 67,61 €
    25 68,51 €
    26 69,41 €
    27 70,31 €
    28 71,21 €
    29 72,12 €
    30 73,02 €

    HOORTRADE va efectua, în orice caz, orice verificări utile la primirea produselor. Pentru ca HOORTRADE să poată efectua verificările necesare și să poată gestiona cererea de retragere în cele mai bune condiții, HOORTRADE recomandă cu insistență Clientului să trimită la HOORTRADE o fotografie a Produsului (Produselor) returnat(e) și a coletului (coletelor) înainte de expediere. HOORTRADE solicită Clientului să îndepărteze etichetele de transport de ieșire de pe colete.

    Articolele returnate incomplete, stricate sau deteriorate din cauza unei manipulări greșite din partea Clientului nu vor fi rambursate integral. HOORTRADE va informa Clientul cu privire la valoarea despăgubirii corespunzătoare pierderii suferite.

  • 7.8 În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, toate sumele plătite de Client vor fi rambursate de HOORTRADE, fără întârzieri nejustificate, în termen de paisprezece (14) zile de la data la care HOORTRADE este informată de decizia Clientului de a se retrage. Costurile de returnare corespunzătoare vor fi deduse din suma rambursată. Această rambursare poate fi amânată până la recuperarea Produselor sau până când Clientul Consumator a furnizat dovada expedierii acestor Produse cu o fotografie a Produsului și a coletului, data reținută fiind cea a primului dintre aceste fapte. Rambursarea va fi efectuată prin același mijloc de plată ca și cel utilizat pentru a plasa comanda, cu excepția cazului în care Clientul Consumator este de acord în mod expres cu utilizarea unui alt mijloc de plată și cu condiția ca rambursarea să nu genereze costuri pentru Client.

8. GARANȚIA PRODUSULUI

GARANȚII LEGALE

Consumatorii pot alege între repararea sau înlocuirea bunurilor, în condițiile de cost prevăzute la articolul L.217-9 din Codul francez al consumului. Cu excepția bunurilor de ocazie, aceștia nu trebuie să dovedească existența unui defect de conformitate timp de 24 de luni de la livrarea bunurilor. Garanția legală de conformitate se aplică independent de orice garanție comercială care ar fi putut fi acordată.
Consumatorul poate decide să invoce garanția împotriva viciilor ascunse ale bunului vândut în sensul articolului 1641 din Codul civil, cu excepția cazului în care vânzătorul a stipulat că nu va fi obligat să ofere nicio garanție; în cazul în care această garanție este invocată, cumpărătorul poate alege între a rezilia vânzarea sau a reduce prețul de vânzare în conformitate cu articolul 1644 din Codul civil. Acesta dispune de un termen de doi ani de la descoperirea defectului.
Amânarea, suspendarea sau întreruperea termenului de prescripție nu poate avea ca efect prelungirea termenului de prescripție extinctivă dincolo de douăzeci de ani de la data la care a luat naștere dreptul, în conformitate cu articolul 2232 din Codul civil.

  • 8.1 Toate Produsele achiziționate pe Site sunt acoperite de următoarele garanții legale, așa cum sunt prevăzute în Codul civil francez și în Codul consumatorului.
  • 8.2 Cu toate acestea, Clientul este informat în mod corespunzător că orice modificare, tăiere sau personalizare a uneia sau mai multor părți ale Produselor livrate împiedică aplicarea garanțiilor legale asociate, așa cum sunt definite mai jos.

GARANȚIA JURIDICĂ A CONFORMITĂȚII

  • 8.3. În conformitate cu articolele L.217-4 și următoarele din Codul francez al consumatorului, vânzătorul este obligat să livreze bunuri conforme cu contractul încheiat cu Clientul consumator și să răspundă la orice defecte de conformitate care există în momentul livrării produsului. Garanția de conformitate poate fi exercitată în cazul în care un defect exista în ziua în care Clientul a intrat în posesia Produsului.
  • 8.4. Cu toate acestea, dacă defectul a apărut în termen de 24 de luni de la această dată, se presupune că îndeplinește această condiție. Cu toate acestea, în conformitate cu articolul L.217-7 din Codul francez al consumatorului, "vânzătorul poate răsturna această prezumție dacă nu este compatibilă cu natura [Produsului] sau cu pretinsa lipsă de conformitate". În acest sens, HOORTRADE poate analiza Produsul în litigiu pentru a determina dacă defectul identificat exista sau nu în ziua în care Produsul a fost livrat Clientului. Cu toate acestea, după această perioadă de 24 de luni, Clientului îi va reveni sarcina de a dovedi că defectul exista în momentul în care Clientul a intrat în posesia Produsului.
  • 8.5. În conformitate cu articolul L.217-9 din Codul francez al consumului, "în cazul unei neconformități, cumpărătorul alege între repararea sau înlocuirea bunurilor. Cu toate acestea, vânzătorul poate să nu procedeze conform alegerii cumpărătorului dacă această alegere implică un cost care este în mod clar disproporționat față de cealaltă opțiune, ținând seama de valoarea bunurilor sau de importanța defectului". În acest caz, vânzătorul este obligat să procedeze, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil, în conformitate cu metoda nealeasă de cumpărător".

GARANȚIE LEGALĂ ÎMPOTRIVA VICIILOR ASCUNSE

  • 8.6 În conformitate cu articolele 1641-1649 din Codul civil francez, Clientul poate solicita exercitarea garanției împotriva viciilor ascunse dacă viciile prezentate nu au apărut la momentul achiziției, sunt anterioare achiziției și sunt suficient de grave (viciul trebuie fie să facă produsul impropriu pentru utilizarea pentru care este destinat, fie să diminueze această utilizare într-o asemenea măsură încât cumpărătorul nu ar fi cumpărat produsul sau nu l-ar fi cumpărat la un asemenea preț dacă ar fi cunoscut viciul).
  • 8.7. Reclamațiile și cererile de rambursare pentru un Produs neconform trebuie să fie făcute prin poștă sau prin intermediul formularului de contact dedicat în acest scop și accesibil pe Site, din spațiul destinat clienților. Clientul va fi rambursat prin transfer bancar pentru valoarea comenzii sale. Costurile aferente procedurii de rambursare (în special costul returnării Produsului în cauză) vor rămâne în sarcina HOORTRADE.

GARANȚIE COMERCIALĂ

  • 8.8. Fără a aduce atingere dreptului de a beneficia de garanțiile legale în vigoare, așa cum s-a menționat mai sus și de care HOORTRADE rămâne obligată pentru a garanta conformitatea Produselor, Clientul poate beneficia de o garanție comercială suplimentară, în funcție de Produsul (Produsele) achiziționat(e).
  • 8.9 Garanția comercială este supusă unei taxe. Condițiile de aplicare a garanției sunt descrise aici.
  • Durata și valoarea garanției comerciale sunt, de asemenea, indicate pe factura clientului în zona sa de client.

9. RESPONSABILITATE

  • 9.1 Fiecare parte își asumă responsabilitatea pentru consecințele care rezultă din greșelile, erorile sau omisiunile sale și care cauzează daune directe celeilalte părți.

RĂSPUNDEREA CLIENTULUI

  • 9.2 Clientul este singurul responsabil pentru calitatea, precizia, relevanța și acuratețea informațiilor furnizate pe site în scopul plasării și validării comenzii sale. Orice eroare din partea Clientului în ceea ce privește informațiile comunicate către HOORTRADE în momentul plasării comenzii și care ar putea avea un impact asupra livrării Produselor comandate poate da naștere la facturarea de către HOORTRADE a costurilor necesare pentru a asigura o nouă livrare. HOORTRADE nu poate fi trasă la răspundere pentru acest lucru.
  • 9.3. Clientul este singurul responsabil față de HOORTRADE și, dacă este cazul, față de terți, pentru orice prejudiciu, de orice natură, cauzat de orice informație comunicată, transmisă sau difuzată în legătură cu plasarea comenzii sale și cu aplicarea prezentelor CCG, precum și pentru orice încălcare din partea sa a prezentelor prevederi contractuale.
  • 9.4. Clientul este singurul responsabil pentru alegerea Produselor comandate prin intermediul Site-ului.
  • 9.5. Asamblarea și instalarea Produsului (Produselor) livrat(e) se realizează sub responsabilitatea exclusivă a Clientului. În mod similar, orice eventuală tăiere a Produsului sau modificare a unei părți componente a Produsului se realizează sub responsabilitatea exclusivă a Clientului. În niciun caz HOORTRADE nu poate fi considerată responsabilă pentru o asamblare care nu respectă bunele practici sau instrucțiunile de asamblare și utilizare.
  • 9.6. Pentru a se asigura că reclamația Clientului este tratată în mod corespunzător, Clientul trebuie să examineze starea și conținutul coletului său în ziua livrării pentru a formula rezervele necesare în condițiile menționate la articolul 5) și să notifice imediat HOORTRADE prin intermediul formularului de contact orice defect constatat. În cazul în care se constată un defect, Clientul nu trebuie să asambleze Produsul înainte ca HOORTRADE să proceseze reclamația (a se vedea termenele de procesare la articolul 8.9 din prezentele CGV). În cazul în care Produsul este asamblat, HOORTRADE nu poate fi trasă la răspundere pentru niciun defect constatat după ce Produsul a fost asamblat. În consecință, dacă Clientul nu informează HOORTRADE despre existența unei piese defecte și o asamblează ca parte a asamblării Produsului, Clientul nu se va putea baza pe lipsa de conformitate a piesei respective.
  • 9.7. Atunci când Clientul încredințează asamblarea și instalarea Produsului achiziționat unui furnizor de servicii terț sau unui instalator profesionist, acesta din urmă rămâne singurul responsabil pentru asamblare, pentru mijloacele utilizate în acest scop și pentru orice daune care ar putea rezulta pentru Client și/sau pentru Produs în timpul sau după instalare. HOORTRADE nu va fi trasă la răspundere în niciun caz în această privință. Orice solicitare adresată serviciului post-vânzare al HOORTRADE în acest caz va fi respinsă de HOORTRADE. HOORTRADE trebuie să fie notificată fără întârziere cu privire la orice eventual defect de structură sau de formă al unei părți componente a Produsului înainte de asamblarea, găurirea etc., precizându-se că Clientul se angajează atunci să suspende asamblarea încredințată terțului profesionist. HOORTRADE nu poate fi considerată responsabilă pentru defect dacă piesa în litigiu a fost instalată sau încorporată în structura Produsului, în ciuda notificării trimise către HOORTRADE.

RESPONSABILITATEA HOORTRADE

  • 9.8 HOORTRADE ia toate măsurile necesare pentru a se asigura că Clientul primește Produse de calitate optimă și în condiții optime. HOORTRADE își asumă întreaga responsabilitate pentru Produsele oferite Clienților pe Site și se va ocupa singur de orice eventuală reclamație referitoare la respectivele Produse.
  • 9.9 Cu toate acestea, HOORTRADE nu poate fi considerată responsabilă pentru orice daune imputabile fie Clientului însuși, fie unui act imprevizibil și insurmontabil al unei terțe părți în afara contractului, fie unui caz de forță majoră.
  • 9.10 De asemenea, nu va fi responsabil în cazul daunelor suferite de Client ca urmare a unei utilizări necorespunzătoare sau a unui montaj/montaj al Produselor care nu respectă instrucțiunile, indiferent dacă această instalare este efectuată de către Client însuși sau de către un prestator de servicii terț desemnat de Client.
  • 9.11 În cazul unei reclamații a Clientului referitoare la un defect constatat la un Produs, HOORTRADE se angajează să confirme primirea cererii Clientului în termen de 48 (patruzeci și opt) de ore lucrătoare de la primirea dosarului complet al Clientului (referință, cantitate, fotografii, orice informații solicitate de HOORTRADE). În cazul unui defect constatat la un Produs și confirmat de HOORTRADE, HOORTRADE se angajează să ofere Clientului o soluție adaptată la cererea acestuia în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la confirmarea luării în considerare a reclamației.

10.FORȚA MAJORE

  • 10.1. "Forța majoră" este definită ca orice eveniment care se află în afara controlului uneia dintre părți și care nu ar fi putut fi prevăzut în mod rezonabil la momentul încheierii contractului dintre HOORTRADE și Client. Un astfel de eveniment va fi caracterizat de îndată ce partea, victimă a unui astfel de eveniment, ar fi împiedicată să își execute în mod corespunzător obligațiile contractuale, și aceasta, în ciuda implementării unor măsuri adecvate și corespunzătoare menite să limiteze efectele acestuia.
  • 10.2. Niciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă față de cealaltă parte pentru neexecutarea sau întârzierea executării unei obligații care decurge din prezentele CGV și care s-ar datora acțiunii celeilalte părți ca urmare a apariției unui caz de forță majoră, astfel cum este recunoscut și definit de jurisprudența franceză.
  • 10.3. Un caz de forță majoră suspendă obligațiile care decurg din prezentele CGV pe durata existenței sale și niciuna dintre părți nu poate, pe parcursul acestei perioade, să invoce în mod valabil existența unui astfel de caz de forță majoră în sensul articolului 1218 din Codul civil francez pentru a justifica încetarea relației contractuale cu cealaltă parte. Cu toate acestea, în cazul în care cazul de forță majoră durează mai mult de treizeci (30) de zile consecutive, oricare dintre părți va avea dreptul de a rezilia de drept prezentele CGV, la opt (8) zile de la trimiterea unei scrisori recomandate cu confirmare de primire prin care să notifice această decizie.

11.DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

  • 11.1 Site-ul, precum și bazele de date, textele, documentele, informațiile, imaginile, fotografiile, grafica, logo-urile sau orice alte date sunt protejate în temeiul articolelor L.111-1 și următoarele din Codul francez al proprietății intelectuale și rămân proprietatea exclusivă a HOORTRADE sau, dacă este cazul, a proprietarilor respectivi de la care HOORTRADE a obținut autorizațiile de exploatare necesare.
  • 11.2. HOORTRADE rămâne proprietarul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală depuse și înregistrate la Institut National de la Propriété Intellectuelle (INPI) și referitoare la site-ul web, precum și al tuturor drepturilor de proprietate intelectuală și drepturilor de autor referitoare la orice alt semn distinctiv aparținând HOORTRADE.
  • 11.3. Orice reproducere și/sau reprezentare, descărcare, traducere, adaptare, exploatare, distribuție, difuzare și/sau comunicare, sub orice formă, în scopuri comerciale sau necomerciale, a întregului sau a unei părți a Site-ului web sau a oricărui drept de proprietate intelectuală aparținând HOORTRADE este strict interzisă. De asemenea, Clientul se va abține de la orice acțiune care ar putea încălca direct sau indirect drepturile de proprietate intelectuală ale HOORTRADE.
  • 11.4 În cazul unei încălcări a drepturilor de proprietate intelectuală referitoare la Site-ul web sau a drepturilor HOORTRADE, Clientul este invitat să notifice HOORTRADE prin intermediul formularului de contact din zona de clienți a Site-ului web.

12.PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.LIMBA DE LUCRU A CGV

  • 13.1. Prezentele CGV sunt redactate în limba franceză.
  • 13.2 În cazul în care acestea trebuie traduse în una sau mai multe limbi, în caz de litigiu, numai versiunea franceză a textului va fi considerată autentică.

14.LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA

  • 14.1 Prezentele CGV sunt guvernate de legislația franceză.
  • 14.2 În cazul oricărui litigiu la care ar putea da naștere prezentele CGV (sau oricare dintre clauzele acestora) și/sau relația dintre părți, clientul poate, pe lângă sesizarea uneia dintre instanțele competente teritorial în temeiul Codului de procedură civilă, să aleagă să sesizeze instanța de la locul în care clientul își avea reședința la momentul încheierii contractului sau la momentul producerii evenimentului prejudiciabil.
  • 14.3 În conformitate cu articolul L.612-1 din Codul consumului, se reamintește că "orice consumator are dreptul de a recurge gratuit la un mediator pentru consumatori în vederea soluționării pe cale amiabilă a unui litigiu dintre el și un profesionist. În acest scop, profesionistul garantează consumatorului recurgerea efectivă la un sistem de mediere a consumatorilor".
  • 14.4 În conformitate cu Ordinul nr. 2015-1033 din 20 august 2015 și cu Decretul de punere în aplicare nr. 2015-1382 din 30 octombrie 2015, orice litigiu sau litigiu în materie de consum, sub rezerva articolului L.612-2 din Codul francez al consumului, poate fi soluționat pe cale amiabilă prin mediere cu CMAP - Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris.
  • 14.5 Pentru a supune un litigiu mediatorului, clientul poate:
    • (i) să completeze formularul de pe site-ul web al CMAP: www.mediateur-conso.cmap.fr; sau,
    • (ii) să trimită cererea sa prin poștă obișnuită sau recomandată la CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; sau,
    • (iii) să trimită un e-mail la adresa consommation@cmap.fr.
  • 14.6 Vă reamintim că medierea nu este obligatorie, cu excepția cazului în care legea prevede altfel, și este oferită pentru a rezolva litigiile fără a fi nevoie să se ajungă în instanță.

ANEXA 1 - MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

(Vă rugăm să completați și să trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

În atenția HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'artillerie - 69007 LYON - Franța

Prin prezenta vă notific retragerea mea din contractul privind comanda numărul : ________________

Și cu privire la produsul (produsele) de mai jos:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Primit la: __ / __ / ____

Numele și adresa mea :
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________

Accept serviciul de retur oferit de Hoortrade (punctul 7.7 din Condițiile generale)

Data : __ / __ / ____

Semnătura (numai în cazul notificării acestui formular pe suport de hârtie) :

ANEXA 2 - LISTA CODURILOR POȘTALE CARE NU SUNT LIVRATE DE HOORTRADE

Țară Oraș Codurile poștale
Franţa
LOIX 17111
ILE D'AIX 17123
ST GEORGES D'OLERON 17190
ST PIERRE D'OLERON 17310
ST TROJAN LES BAINS 17370
ST MARTIN EN RE 17410
CHATEAU D'OLERON 17480
DOLUS D'OLERON 17550
LE BOIS PLACE EN RE 17580
ARS EN RE 17590
LA FLOTTE 17630
ST DENIS D'OLERON 17650
LA COUARDE SUR MER 17670
ST MARIE EN RE 17740
LA BREE LES BAINS 17840
LES PORTES EN RE 17880
RIVEDOUX PLAGE 17940
CORSE 20000 ➜ 20999
ILE DE BREHAT 22870
ILE D'OUESSANT 29242
ILE DE BATZ 29253
ILE DE MOLENE 29259
ILE TUDY 29980
ILE DE SEIN 29990
BELLE ILLE (LE PALAIS) 56360
GROIX 56590
ILES AUX MOINES 56780
ILE D'ARZ 56840
ILE D'YEU 85350
Germania
Hiddensee 18565
Pellworm 25846 - 25847 - 25849
Hallig Hooge 25859
Langeneß 25863
Hallig Oland / Hallig Gröde / Habel 25869
Föhr (Wyk) 25929 ➜ 25933
Föhr 25938
Föhr (Nieblum) 25939
Amrum (Wittdün) 25940 ➜ 25942
25946
Amrum (Nebel) 25947 ➜ 25949
Amrum (Norddorf) 25952 ➜ 25955
Sylt (Westerland) 25961 ➜ 25970
Sylt (Sylt-Ost) 25980 - 25985 - 25986
Sylt (Rantum) 25988
Sylt (List) 25989 - 25990
Sylt (Wenningstedt) 25992 ➜ 25994
25996 ➜ 25999
Langeoog 26465
Spiekeroog 26474
Wangerooge 26486
Norderney 26548
Juist 26571
Baltrum 26579
Borkum 26757
Helgoland 27498
Neuwerk 27499
Frauenchiemsee 83256
Croaţia
Rab 51280 - 51281
Krk 51500
51511 ➜ 51517
51521 ➜ 51523
Cres 51555 ➜ 51557
51559
Losinj 51550 - 51551 - 51554 - 51564
Ilovik 51552
Susak 51561
Unije 51562
Ciovo 21220 - 21223 - 21224
Drvenik 21225
Solta 21430 - 21432
Brac 21400
21403 ➜ 21405
21410 - 21412 - 21413 - 21420
21423 ➜ 21426
Hvar 21450 - 21454 - 21460 - 21462 - 21463
21465 ➜ 21467
21469
Vis 21480 - 21483 - 21485
Kolocep 20221
Lopud 20222
Sipan 20223
Mljet 20224 ➜ 20226
Lastovo 20290
Korcula 20260 - 20263 - 20264 - 20270
20271 ➜ 20275
Krapanj 22231
Zlarin 22232
Prvic Luka 22233
Prvic Sepurine 22234
Kaprije 22235
Zirje 22236
Murter 22240
22242 ➜ 22244
Pag 23249 ➜ 23251
53291 -53294 - 53296
Vir 23234
Olib 23296
Silba 23295
Premuda 23294
Molat 23292
Ist 23293
Sestrunj 23291
Ugljan 23271 ➜ 23275
Pasman 23212
23262 ➜ 23264
Dugi Otok 23281 - 23282
23285 ➜ 23287
Rava 23283
Veli Iz 23284
Danemarca
Rønne 3700
Aakirkeby 3720
Nexø 3730
Svaneke 3740
Østermarie 3751
Gudhjem 3760
Allinge 3770
Klemensker 3782
Hasle 3790
Sejerø 4592
Aero 5960
Ærøskøbing 5970
Søby Ærø 5985
Fanø 6720
Fur 7884
Samsø 8305
Anholt 8592
Læsø 9940 - 9950 - 9960
Spania
Îles Baléares 07xxx
Badajoz 06000 ➜ 06019
06010 ➜ 06012
06070 - 06071 - 06080
La Pilara 06009
Base Aerea Talavera Real 06050
Olivenza 06100
Cheles 06105
San Benito De La Contienda 06106
Villarreal 06107
Santo Domingo - San Jorge De Alor 06108
San Rafael De Olivenza - San Francisco De Olivenza 06109
Villanueva Del Fresno 06110
Oliva De La Frontera 06120
Zahinos 06129
Valverde De Leganes 06130
Alconchel 06131
Higuera De Vargas 06132
Taliga 06133
Valencia Del Mombuey 06134
Talavera La Real 06140
Santa Marta 06150
Barcarrota 06160
Alvarado - La Albuera 06170
Almendral 06171
Torre De Miguel Sesmero 06172
Nogales 06173
Salvaleon 06174
Salvatierra De Los Barros 06175
La Morera - La Parra 06176
Valle De Matamoros 06177
Valle De Santa Ana 06178
Gevora Del Caudillo 06180
Sagrajas 06181
Alcazaba 06182
Novelda Del Guadiana 06183
Pueblonuevo Del Guadiana 06184
Valdelacalzada 06185
Guadiana Del Caudillo 06186
Guadajira 06187
La Roca De La Sierra 06190
Puebla De Obando 06191
Villar Del Rey 06192
Botoa - Puente De Zapaton 06193
Valdebotoa 06194
Balboa - Villafranco Del Guadiana 06195
Aldea Del Cura - Aldea De Retamal - Cortegana - Corte De Peleas 06196
Entrin Alto - Entrin Bajo 06197
Almendralejo 06200
Aceuchal 06207
Villalba De Los Barros 06208
Solana De Los Barros 06209
Torremegia 06210
Villafranca De Los Barros 06220
Ribera Del Fresno 06225
Hinojosa Del Valle 06226
Llera 06227
Hornachos 06228
Puebla Del Prior 06229
Los Santos De Maimona 06230
Fuente De Cantos 06240
Calzadilla De Los Barros 06249
Bienvenida 06250
Monesterio 06260
Segura De Leon 06270
Fuentes De Leon 06280
Usagre 06290
Montemolin 06291
Calera De Leon 06292
Cabeza La Vaca 06293
Zafra 06300
Puebla De Sancho Perez 06310
Medina De Las Torres 06320
Atalaya 06329
Valencia Del Ventoso 06330
Fregenal De La Sierra 06340
Higuera La Real 06350
Fuente Del Maestre 06360
Burguillos Del Cerro 06370
Valverde De Burguillos 06378
Jerez De Los Caballeros 06380
Valuengo 06389
Brovales - La Bazana 06389
Feria 06390
La Lapa 06391
El Raposo 06392
Alconera 06393
Bodonal De La Sierra 06394
Don Benito 06400
Conquista - Torrefresneda - Santa Amalia - Valdehornillos 06410
Medellin 06411
Hernan Cortes - Ruecas - Vivares 06412
Mengabril 06413
Yelbes 06415
Castuera 06420
Monterrubio De La Serena 06427
Puerto Hurraco 06428
Benquerencia De La Serena - Puerto Mejorada 06429
Zalamea De La Serena 06430
Esparragosa De La Serena 06439
Malpartida De La Serena 06440
Higuera De La Serena 06441
Retamal De Llerena 06442
Campillo De Llerena 06443
Valencia De Las Torres 06444
Higuera De Llerena 06445
San Cristobal De Zalamea 06446
Quintana De La Serena 06450
Valle De La Serena 06458
La Guarda 06459
Campanario 06460
Magacela 06468
La Coronada 06469
Guareña 06470
Villagonzalo 06473
Valdetorres 06474
Oliva De Merida 06475
Palomas 06476
Puebla De La Reina 06477
Manchita 06478
Cristina 06479
Montijo 06480
La Nava De Santiago 06486
Cordobilla De Lacara 06487
Carmonita 06488
Lacara, De (Poblado) 06489
Puebla De La Calzada 06490
Lobon 06498
Barbaño 06499
San Vicente De Alcantara 06500
Alburquerque 06510
La Codosera 06518
Bacoco - Benavente - El Marco - La Rocita De Mayorga 06519
Cabeza Del Buey 06600
Peñalsordo 06610
Zarza Capilla 06611
Capilla 06612
Helechal 06613
Almorchon 06614
Nava, La (De Almorchon) 06615
Esparragosa De Lares 06620
Puebla De Alcocer 06630
Talarrubias 06640
Siruela 06650
Sancti-Spiritus 06655
Garlitos 06656
Risco 06657
Tamurejo 06658
Baterno 06659
Fuenlabrada De Los Montes 06660
Herrera Del Duque 06670
Villarta De Los Montes 06678
Peloche 06679
Castilblanco 06680
Valdecaballeros 06689
Garbayuela 06690
Pantano De Cijara 06691
Helechosa De Los Montes 06692
Villanueva De La Serena 06700
Entrerrios 06710
Gargaligas 06711
Zurbaran 06712
Los Guadalperales 06713
La Haba 06714
Rena 06715
Villar De Rena 06716
Palazuelo 06717
Puebla De Alcollarin 06717
Castillo De La Encomienda 06718
El Torviscal 06719
Valdivia 06720
Acedera - Obando 06730
Vegas Altas 06731
Orellana La Vieja 06740
Orellana De La Sierra 06750
Navalvillar De Pela 06760
Casas De Don Pedro 06770
Merida 06800
Calamonte 06810
Don Alvaro 06820
La Zarza 06830
Alange 06840
Arroyo De San Servan 06850
Esparragalejo 06860
La Garrovilla 06870
Torremayor 06880
Valverde De Merida 06890
Mirandilla 06891
Trujillanos 06892
San Pedro De Merida 06893
Aljucen 06894
El Carrascalejo 06894
Llerena 06900
Puebla Del Maestre 06906
Pallares 06907
Santa Maria La Nava 06908
Trasierra 06909
Granja De Torrehermosa 06910
Peraleda Del Zaucejo 06919
Azuaga 06920
Valverde De Llerena 06927
Malcocinado 06928
La Cardenchosa 06929
Berlanga 06930
Maguilla 06939
Ahillones 06940
Villagarcia De La Torre 06950
Casas De Reina 06960
Reina 06970
Fuente Del Arco 06980
Bohonal 13110
Estonia
Kihnu 88001 ➜ 88005
Osmussaare 91217
Vormsi 91301 ➜ 91320
Hiiuma 92001 ➜ 92420
Saaremaa 93001 ➜ 94799
96027 - 96098
Piirissaare 62601
Finlanda
Helsinki 00190
Tirmo 07360
Pellinki 07370
Suurpellinki 07390
Barösund 10270
Tammisaari 10600
Velkua 21195
Lillandet 21650
Nauvo 21660
Pärnäinen 21670
Nötö 21680
Korppoo 21710
Korpoström 21720
Utö 21740
Norrskata 21750
Houtskari 21760
Mossala 21770
Emkarby 22220
Eckerö 22270
Storby 22271
Pålsböle 22310
Tjudö 22330
Geta 22340
Kastelholm 22520
Sund 22530
Vårdö 22550
Lemland 22610
Lumparland 22630
Föglö 22710
Sottunga 22720
Mariehamn 22100 - 22101 - 22120 - 22140 - 22160
Gottby 22130
Jomala 22150
Emkarby 22220
Hammarland 22240
Eckerö 22270 - 22271
Pälsböle 22310
Ödkarby 22320
Tjudö 22330
Geta 22340
Godby 22410 - 22411
Saltvik 22430
Kastelholm 22520
Sund 22530
Lemland 22610
Lumparland 22630
Föglö 22710
Sottunga 22720
Kökar 22730
Seglinge 22810
Kumlinge 22820
Enklinge 22830
Lappoby-Åland 22840
Torsholma 22910
Brändö - Åland 22920
Fiskö 22930
Åva 22940
Jurmo - Åland 22950
Värdö 22550
Åva 22940
Iniö 23390
Angelniemi 25230
Hiittinen 25940
Rosala 25950
Högsåra 25960
Kesälahti 59800
Suurikylä 59810
Purujärvi 59820
Isokyrö 61500
Lehmäjoki 61520
Orismala 61550
Orisberg 61560
Norinkylä 61840
Kristiinankaupunki 64100
Tiukka 64140
Närpes 64200
Kalax 64210
Yttermark 64220
Närpes St 64230
Böle 64240
Pjelax 64250
Kaskinen 64260
Lapväärtti 64300
Dagsmark 64320
Karijoki 64350
Myrkky 64370
Metsälä 64440
Kallträsk 64450
Härkmeri 64460
Skaftung 64480
Siipyy 64490
Nämpnäs 64510
Norrnäs 64530
Rangsby 64550
Övermark 64610
Teuva 64700
Perälä 64720
Horo 64740
Peltola 64760
Äystö 64770
Vanhakylä 64810
Kärjenkoski 64820
Villamo 64830
Heikkilänjoki 64840
Möykky 64850
Isojoki 64900
Kodesjärvi 64930
Vaasa 65100 - 65130 - 65170 - 65200 - 65230 - 65280 - 65300 - 65320 - 65350 - 65370 - 65380
Sundom 65410
Sulva 65450
Tölby 65460
Rimal 65470
Vikby 65480
Helsingby 65520
Mustasaari 65610
Karperö 65630
Koskö 65650
Singsby 65710
Jungsund 65730
Iskmo 65760
Raippaluoto 65800
Björköby 65870
Norra Vallgrund 65920
Södra Vallgrund 65930
Söderudden 65970
Maalahti 66100
Övermalax 66140
Långåminne 66160
Korsnäs 66200
Molpe 66210
Bergö 66220
Korsbäck 66230
Petolahti 66240
Svarvar 66260
Pörtom 66270
Taklax 66280
Harrström 66290
Töjby 66295
Jurva 66300
Niemenkylä 66320
Hakko 66330
Sarvijoki 66340
Tainus 66350
Kesti 66360
Närvijoki 66370
Laihia 66400
Ruto 66420
Vedenoja 66430
Tervajoki 66440
Jakkula 66450
Haapala 66460
Jukaja 66470
Vähäkyrö 66500
Merikaarto 66510
Veikkaala 66520
Koivulahti 66530
Petsmo 66540
Västerhankmo 66550
Österhankmo 66560
Kuni 66580
Vassor 66590
Vöyri 66600
Maksamaa 66640
Bertby 66660
Kaurajärvi 66680
Kaitsor 66710
Oxkangar 66730
Nurmes 75500
Nurmes 75530
Savikylä 75650
Ylä-Luosta 75680
Valtimo 75700
Karhunpää 75710
Pajukoski 75740
Puukari 75770
Mujejärvi 75790
Ylä-Valtimo 75840
Saramo 75890
Petäiskylä 75930
Mujejärvi 75940
Kohtavaara 75970
Höljäkkä 75990
Joensuu 80100 - 80110 - 80130 - 80140 - 80160 - 80170 - 80200 - 80210 - 80220 - 80230 - 80260
Reijola 80330
Ylämylly 80400
Onttola 80510
Lehmo 80710
Kontiolahti 80770
Kontioniemi 80780
Kontioranta 80790
Paihola 80850
Kulho 80910
Kontiolahti 81100
Katajaranta 81120
Romppala 81160
Eno 81200
Louhioja 81210
Jakokoski 81220
Mönni 81230
Lehtoi 81235
Ahveninen 81260
Paukkaja 81270
Uimaharju 81280
Ukkola 81290
Haapalahti 81295
Kuismavaara 81320
Luhtapohja 81330
Tokrajärvi 81350
Sarvinki 81360
Revonkylä 81390
Tyrjänsaari 81420
Kivilahti 81430
Huhus 81450
Käenkoski 81460
Naarva 81470
Vuonisjärvi 81560
Kelvä 81570
Vuonislahti 81590
Hattuvaara 81650
Lehmikylä 81660
Lieksa 81700
Lieksa 81720
Pankakoski 81750
Jamali 81810
Kylänlahti 81820
Mätäsvaara 81850
Viekijärvi 81860
Pankajärvi 81950
Jongunjoki 81970
Heinävaara 82110
Keskijärvi 82120
Kiihtelysvaara 82140
Oskola 82160
Uskali 82170
Huhtilampi 82180
Hammaslahti 82200
Suhmura 82210
Niittylahti 82220
Nieminen 82290
Rääkkylä 82300
Oravisalo 82310
Rasivaara 82335
Tikkala 82350
Onkamo 82360
Tolosenmäki 82380
Haarajärvi 82395
Puhos 82430
Hummovaara 82460
Heinoniemi 82490
Kitee 82500
Kiteenlahti 82510
Juurikka 82580
Närsäkkälä 82590
Tohmajärvi 82600
Värtsiläv 82655
Uusi-Värtsilä 82660
Kaurila 82670
Niirala 82675
Littilä 82685
Kovero 82710
Tuupovaara 82730
Öllölä 82750
Hoilola 82760
Kaustajärvi 82770
Marjovaara 82815
Maukkula 82820
Haukivaara 82830
Pirttiaho 82840
Kinnasniemi 82850
Kokinvaara 82865
Luutalahti 82870
Mannervaara 82880
Ilomantsi 82900
Sonkaja 82915
Lehtovaara 82960
Hattu 82967
Möhkö 82980
Liperi 83100
Salokylä 83130
Puromäki 83140
Roukalahti 83150
Tutjunniemi 83160
Risti 83320
Kaatamo 83330
Kaarnalampi 83340
Viinijärvi 83400
Käsämä 83430
Vaivio 83450
Harinjärvi 83460
Ahonkylä 83480
Outokumpu 83500
Kokonvaara 83550
Kuusjärvi 83630
Varislahti 83660
Polvijärvi 83700
Kuorevaara 83720
Sotkuma 83750
Sola 83760
Horsmanaho 83780
Kinahmo 83825
Hukkala 83830
Ruvaslahti 83835
Saarivaara 83840
Martonvaara 83855
Polvela 83870
Kajoo 83880
Juuka 83900
Paalasmaa 83910
Vihtasuo 83915
Nunnanlahti 83940
Ahmovaara 83950
Koli 83960
Tuopanjoki 83985
Hailuoto 90480
Italia
Cu excepția Siciliei și Sardiniei
Ventotene 04020
Ponza 04027
Sardaigne 07000 ➜ 09999
La Maddalena 07024
Asinara Cala d´Oliva 07046
Carloforte 09014
Campione* 22060
Livigno* 23030
Monte Isola 25050
Pellestrina 30010
San Pietro in Volta 30010
Burano 30012
Venezia 30100 - 30121
Sant´Elena 30122
Venezia 30122 ➜ 30126
30131 ➜ 30133
30135
Venezia 30141
Alberoni 30126
Lido di Venezia 30126
Malamocco 30126
Giudecca 30133
Sacca Fisola 30133
Murano 30141
Cavo 57038
Cavoli 57034
Gorgona Isola 57030
La Pila 57034
Marciana 57030
Poggio 57030
Pomonte 57030
Procchio 57030
San Piero in Campo 57034
Sant´Ilario 57034
Seccheto 57034
Capoliveri 57031
Capraia Isola 57032
Marciana Marina 57033
Campo nell´ Elba 57034
Marina di Campo 57034
Pianosa Isola 57034
Porto Azzurro 57036
Carpani 57037
Magazzini 57037
Portoferraio 57037
San Giovanni 57037
Rio Marina 57038
Rio Nell´Elba 57039
Campese - Giglio Isola - Giglio Porto 58012
Île d'Elbe & Thyrréniennes 58013 - 58018
Giannutri 58019
Isole tremiti 71040
San Domino 71040
San Nicola 71040
Tremiti Isole 71040
Barano d´Ischia 80070
Buonopane 80070
Fontana 80070
Marina Grande di Capri 80073
Panza 80075
Piedimonte d´Ischia 80077
Sant´Angelo 80070
Serrara 80070
Succhivo 80070
Testaccio d´Ischia 80070
Anacapri 80071
Capri 80073
Casamicciola Terme 80074
Forio 80075
Monterone 80075
Lacco Ameno 80076
Ischia 80077
Ischia Ponte 80077
Ischia Porto 80077
Ischia San Michele 80077
Sant´Antuono D´Ischia 80077
Procida 80079
Ustica 90010
Pantelleria 91017
Favignana 91023
Lampedusa 92010
Linosa 92010
Alicudi 98050
Filicudi 98050
Panarea 98050
Stromboli 98050
Vulcano 98050
Canneto Lipari 98052
Lipari 98055
Norvegia
Longyearbyen 9170
Svalbard 9171
Isfjord pä Svalbard 9172
Ny-Alesund 9173
Hopen 9174
Sveagruva 9175
Bjornoya 9176
Hornsund 9177
Barentsburg 9178
Pyramiden 9179
Olanda
Vlieland 8899
AA-ZZ
Terschelling 8881 ➜ 8884
8891 ➜ 8897
AA-ZZ
Ameland 9161 ➜ 9164
AA-ZZ
Schiermonnikoog 9166
AA-ZZ
Texel 1791 ➜ 1797
AA-ZZ
Marken 1156AA - 1156ZZ
Portugalia
Madère 9000 ➜ 9390
9400
Açores 9500 ➜ 9690
9700 ➜ 9950
9960 ➜ 9989
Suedia
Stockholm Segeltorp 10005 - 13025 - 13033 - 13034 - 13036 - 13038 - 13039 - 13042 - 13043 - 13055 - 13056
Drottningskär 37022
Gothenburg archipelago 43080 ➜ 43089
43095 ➜ 43097
Nordkoster 45204
Sydkoster 45205
Åstol 47112 - 47113
Dyrön 47114 - 47115
Västra Götaland 47500 ➜ 47599
Gotland 62000 ➜ 62999
Holmön 91803
Blidö 76017
Yxlan 76018
Stockholm Tomteboda 76019
Buletin informativ imagine
Bun venit la Casanoov!

Urmăriți știrile noastre!

Abonează-te la newsletter pentru sfaturi și oferte bune!

Livrare
6/10 zile

Plăți sigure

Transport gratuit

Livrare
fără contact

Plata securizata

Visa
Mastercard
Applepay
Googlepay

Bine ați venit la Casanoov!
Specialist în vânzarea online de echipamente dedicate împrejurimilor casei, Casanoov pune un punct de a vă oferi o ofertă completă pentru a vă delimita exteriorul conform ultimelor tendințe ale pieței cu prețuri ultra competitive.
Calitate la preț corect! Acesta este motto-ul lui Casanoov.
Descoperiți gama noastră largă de porți batante, porți culisante, porți și garduri din aluminiu, cea mai recentă tendință a momentului în materie de material.
Toate produsele noastre au fost proiectate și proiectate sub formă de kit.
/>Ușor și rapid de instalat, instalarea personală a porților și gardurilor Casanoov va fi o joacă de copii.
Toate modelele noastre au fost concepute pentru a combina atât siguranța, cât și estetica.
Casanoov vă va ajuta să vă oferiți posibilitatea de a alege satisface toate dorintele si cerintele dumneavoastra: modele clasice cu umplutura integrala, semiajurata, ajurata sau ultra ajurata (barata) sau mai moderne cu modelele noastre de designer. La Casanoov totul se face pentru a vă satisface!
Modelele noastre de designer sunt inspirate și proiectate în Franța, vă sunt oferite în 6 variante și fiecare are farfurii decorative unice, concepute de noi pentru dvs.
Alegeți gama care ți se potrivește cel mai bine pentru un exterior modern care ți se potrivește.
Și pentru un exterior și mai modern, ia în considerare automatizarea intrării și răsfoiește categoria noastră de motorizări care îți oferă automatizări pentru porți batante și culisante adaptate nevoilor tale.
Descoperiți, de asemenea, toate accesoriile noastre pentru un exterior armonios, cum ar fi stâlpii noștri din aluminiu în culori care se potrivesc porțile noastre, porțile și gardurile de grădină.
Pentru a vă ușura alegerea, aveți toate informațiile tehnice precum și imaginile în situat pe toate fișele noastre de produse.
Plățile sunt sigure și livrarea este gratuită. Bucură-te și cumpărături fericite!